Monday, October 26, 2015

Khasiat Atau Kebaikan Bio Factor 9

Sejak produk Bio Factor 9 di pasaran sejak Jan 2010 sehingga hari ini produk ini telah terbukti berkesan memberi manfaat kebaikan kesihatan kepada pengamal nya.Antara khasiat Bio Factor 9 ini di percayai telah terbukti oleh ribuan orang sesuai untuk menyelesaikan masalah kesihatan iaitu :

1. Kencing Manis atau Diabetes .
2. Rawatan Luka samada luka biasa akibat kemalangan atau luka oleh Kencing Manis.
3. Kulit berkedut menjurus kepada awet muda
4. Asma atau Lelah oleh kanak-kanak seawal 2 tahun sehingga dewasa.
5. Pemberi tenaga untuk yang suka bersukan atau kehilangan tenaga akibat strok atau dari penyakit yang lain
6. Saraf terutama kepada penyakit Kencing Manis atau yang telah mendapat Strok
7. Otot terutama baik untuk yang telah berumur lebih 60 tahun keatas atau akibat penuaan yang terlalu awal.

 
Khasiat atau Kebaikan yang di war-warkan ini adalah hasil dari testimoni pesakit yang telah mengamalkan nya ada yang telah mengamalkan produk ini sejak produk ini berada di pasaran sejak 2010 lagi.

Baca lagi...




Bagaimana ? produk Bio Factor 9 ini mampu berkesan seperti perkara di atas kerana produk Bio Factor 9 ini kandungan nya penuh dengan asid amino serta ramuan yang lain .klik sini apakah kandungannya.

Mengikut hasil RIBUAN kajian Santifik yang di lakukan di Amerika Syarikat oleh para doktor dan saintis dalam ANTI AGING atau ANTI PENUAN yang di ketuai oleh doktor Ronald Klatz ( Presiden Anti Aging Amerika ) seperti dalam bukunya dalam tahun 1998 ( terbitan pertama ) merumuskan ,


HGH ( Human Growth Hormon ) atau Hormon Tumbesaran boleh di tingkatkan ke atas manusia dengan kata lain dengan penggunaan sumber ( 4 kandungan Asid Amino ) berdasarkan sumber HGH atau Hormon Tumbesaran ini akan dapat MEREMAJAKAN SEMULA ORGAN DALAMAN DAN LUARAN antara 10 hingga 20 tahun ke belakang yang bermula dengan mengaktifkan Kalenjar Pituitari yang berada di otak. Lihat Graf di bawah bagaimana Penuaan manusia semakin berkurangan mengikut umur serta nilai hormon yang di keluarkan .


 Dan , lihat bagaimana dengan meningkatkan HGH atau Hormon Tumbesaran manusia penuaan akan di balikan atau di remajakan 10 hingga 20 tahun kebelakang .



Untuk mengekalkan keaslian setiap botol Bio Factor 9 yang di keluarkan pengilang melalui proses yang ketat mengikut SOP yang telah di tetapkan . Terbukti Bio Factor 9 masih kekal keasliannya sejak Jan 2010 lagi sehingga kini .


Untuk pengetahuan umum , Asid amino merupakan bahan yang utama di dalam Bio Factor 9 yang khasiat sememangnya cepat memulihkan dan mampu bertindak seawal 3 hari penggunaa sahaja samada di gunakan di bawah lidah atau di tempat yang luka akibat Kencing Manis atau luka kemalangan.Oleh demikian , tidak menghairankan pengguna sangat berpuas hati dengan produk Bio Factor 9 ini .

Lihat bagaimana Bio Factor 9 bertindak dalam meremajakan organ dalaman dan luaran seperti di bawah .Dengan bermulanya dengan sembur 2 atau 3 kali pam di bawah di sertai dengan kemam selama 2 minit kemudian menelan , di gunakan pada sebelum tidur malam dan sejurus daripada bangun tidur di waktu pagi

- Kalenjar Pituitari ( Pituitary Gland )  Sebesar Ibu Jari -


.Dengan proses ini akan mengaktifkan KALENJAR PITUITARI yang berada di otak ( size nya sebesar ibu jari ) lihat image di atas dan seterusnya akan melalui saraf ( darah ) secara tidak langsung akan memperbaiki organ-organ dalaman tubuh .Perhatikan langkah 1 , 2 dan 3 di foto ini.







No comments:

Post a Comment